zondag 13 juni 2010

Cello


5 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Prachtig!!! ja toch !!!

Het kunstenaarscollectief waarvan ik voorzitter ben zoekt voor 03 juli en ook op 10 juli een kunstenaar die op een cello, gitaar, viool of dergelijk muziekinstrument muziek kan brengen tijdens de openingsreceptie van een kunstroute in het provinciaal domein Puyenbroek te Wachtebeke.
Om het geheel met kunstig gebrachte muziek in een mooie stemming te brengen.

Wat denk je? voelt jij je geroepen hierop te reageren? Kan je een 2 a 3 tal muziekstukken uitvoeren? Als een soort verbinding tussen een voorwoord bij de opening, bij de afsluiting enz.
Reageer en we zien wel hoe met elkaar af te spreken.
Je kan me als voorzitter terug vinden via www.loartonline.be om me te mailen enz.

de groeten,
Daniël

Alimonia zei

@Daniël: Ik heb 2 verschillende antwoorden. Ten eerste wil ik u wel bedanken voor het aanbod, jammergenoeg zal ik u moeten teleurestellen.

Antwoord 1: Wachtebeke ligt niet direct in mijn buurt. Anders had ik er wel serieus over nagedacht! (want ik kan al 2 stukken spelen)

Antwoord 2: Als blogger wil ik mijn identiteit niet verliezen ;) En zo goed ben ik nu ook weer niet. Alhoewel. 91% :D

Daniël zei

Alimonia,

Dank voor je eerlijk antwoord, ik begrijp je wel hoor! wat je identiteit betreft.
Het was een eerlijk vraagje, dus dat moet ook kunnen hé!

En speel deze zomermaanden maar lekker veel op je cello, met de muur vol hedera op de achtergrond.
Ja, ik ben nu eenmaak gek van cellomuziek!
grtjs,
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: ik denk dat je best wel begrijpt dat die identiteit mij weinig kan schelen ;-) Als ik mij naam niet zeg, weet je nog niet veel :) Maar afstand is iets anders :(

Daniël zei

Alimonia,

Ik weet een schoon sportkarretje te koop,voor niet teveel geld! met dat open dak kan je perfect je dierbare cello vervoeren!!! ;o)

Dan zijn afstanden geen probleem meer...geen rijbewijs! zal je zeggen! Ach...zoekt je ne schone jonge vent met een rijbewis en gij hebt den sportauto en het probleem is tijdens het weekend opgelost!
Het enige dat je dan moet doen is : cabrioletten voor meneer zijn plezier en cello spelen voor jouw plezier...ge zou nogal eens een gelukkig duo zijn...maar ja, schone liedjes duren niet lang! 't ja...dan toch maar blijven lijnbussenen, trammen en sporen zekers en thuis op den cello, alleen, met een poster van een schone cabrioletje op de achtergrond.

grtjs,
Daniël