vrijdag 4 juni 2010

Zomerweer.

Ik haat dit zomerweer! Niet enkel omdat je in deze temperatuur nog geen 500 meter kan stappen zonder te moeten zweten, maar ook omdat alle (mooie) vrouwen hun benen, armen en buik laten zien. En laat dat nu net de onderdelen van het lichaam zijn die ik het meest haat bij mezelf.

Ik haat mijn benen. Om die reden zul je mij dan ook nooit betrappen op zomerse jurkjes of rokjes. Nochtans zouden ze mij "perfect" staan. Dat is toch wat ik te horen krijg van mannen. Maar mannen hebben gemakkelijk praten. Zij moeten zich niet vergelijken met 1000 andere vrouwen met dé perfecte benen. Zij moeten hun benen niet dagelijks controleren op zoek naar een haartje dat de kop aan het opsteken is.

Ik haat de zomer. Niet alleen om de zomerse temperaturen, maar omdat al die mooie vrouwen mij jaloers maken.

Langs de andere kant moet ik met hen lachen. De meeste onder hen zijn niet mooi. Ze hebben gewoon mooie benen die ze enkel in de zomer kunnen laten zien. Via hun benen proberen ze de mannen af te leiden van hun slecht karakter en lelijk hoofd. Hun ogen verstoppen ze achter die grote brillen. Ik vertrouw mensen niet die hun ogen verstoppen. Ze leven met een groot geheim.

Ik haat dit zomerweer. Deze verschrikkelijke temperaturen. En daarom blijf ik de zomer binnen. Met jas, sjaal én broek. Want de wereld loopt al genoeg rond met vrouwen die hun schoon benen willen showen.

3 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Wist je dat tijdens de warme zomermaanden de naaktstranden vol lopen ( 80%) met dames en heren van meer dan 60jaar!!!
Als dat geen doordenkertje is !!!
;-), maar ja die waren 23jr tijdens de " flower power" tijd en geleefd hebben als HIEPPIES!

En jij zou je benen van 23jaar wegsteken...of ga je ook nog 40jaar wachten en dan beginnen provoceren dat nie schoon meer is...zou je durven!

grtjs,
Daniel

PS: je " leugens" zijn verdwenen?

Alimonia zei

@Daniël: Tja, we zien wel :) De post over leugens is inderdaad verdwenen. Was er niet meer tevreden over...en blijkt dat het toch geen leugen was. Zucht.

Daniël zei

Alimonia,

Inderdaad, je post over " leugen" was echt de waarheid over de leugen...of was het een leugen over de waarheid...ja ik weet het niet meer, al hoe wel ik echt liegen leuk vind! ;-)

grtjs,
Daniel