zondag 30 mei 2010

Fotografie

3 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Deze foto's zijn " SUPERIEUR ".
Ik meen dat hoor, ze zijn echt mooi, een speciaal effect en toch blijf je in de KUNSTfotografie , want de foto's zijn een mooi voorbeeld dat je echt nagedacht hebt over de : uitvoering, de compositie.

Kan alleen maar zeggen : doe zo verder en ga je eigen weg, je eigen ideeën uitwerken, dan blijf je origineel!.

Mvg, Daniël

Alimonia zei

@Daniël: dank u wel. Ik ben zelf ook wel trots op deze foto's. Het was mijn eerste keer dat ik met deze techniek aan het spelen was.

Ze behoren hier ook netjes thuis op de blog omdat je mij ziet, maar ergens ook weer niet :)

Daniël zei

Alimonia,

Dat is juist het kunstige aan deze fotoserie : je hoeft niet direct zichtbaar te zijn, je maakt hier geen foto's om op een pasje te zetten! Laat jezelf zien, via je kunst, je zelf laten zien zoals op een pasfoto is bijkomstig!
Mooi!!!

daniel