dinsdag 4 mei 2010

Een man

Soms wou ik dat ik een man was. Een gewone simpele man die om de 3 seconden aan seks denkt. Een man die de dingen op een simpele manier ziet. Die een “nee” als een “nee” ziet en een “ja” als een “ja”. Die vooraf geen situaties hoeft te simuleren. Die gewoon de dingen op zich laat afkomen. Een man die gewoon logisch nadenkt. Die niet meedoet aan vrouwelijke spelletjes. Een man die niet constant met “misschien” antwoordt omdat hij bang is voor het resultaat.

Ik wou dat ik een échte man was. Eentje die alles op een normale manier bekijkt. Die zich geen zorgen maakt of het zus of zo zou lopen. Nee, gewoon een man die de dingen op zich laat afkomen.

Een man die gewoon simpele vragen stelt en hierop een normaal antwoord verwacht. Die geen verhaaltjes vertelt om iets proberen uit te leggen. Ik wou dat ik een man was. Die naar de hoeren gaat als hij gewoon zin heeft en daar niet moeilijk over doet. Een man die gewoon zonder nadenken vraagt of "het eten nog niet gereed is?". Een man die zonder schaamte naar de decolletés van knappe vrouwen kijkt en daardoor gelukkig wordt.

Ik wou dat ik een man was. Een man die zich geen zorgen maakt. Enkel en alleen over zijn seksleven.

2 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Als je kiest voor " een gewone simpele man die om de drie seconden aan sex denkt "
Dan ben je al verkeerd bezig...ik zou kiezen voor om de twee seconden en zelfs de reclamespots er van tussen laten!!! ;-)
Kijk, je zal het nooit begrijpen want je bent een vrouw...zonder zorgen!!! oeps...
grtjs,
Daniël

Alimonia zei

@Daniël: Tis daarom dat ik een man wil zijn!! Om het allemaal te begrijpen natuurlijk ;-)