zondag 16 mei 2010

Verlof

Een ganse week vakantie heb ik achter de rug. Een ganse week! Dat zijn welgeteld 9 dagen! Dat zijn meer dagen dan dat God de wereld schiep! Op 9 dagen kan je oneindig veel dingen doen. Juist ja. Dat was ook het plan, maar er is niet veel van in huis gekomen. Ik zou gaan sporten om die verdomde overtollige kilo's eraf te krijgen, ik zou mijn puzzel eindelijk afmaken zodat ik hem bij de rest kan hangen, ik zou shoppen om er weer sexy uit te zien en zo eindelijk mijn droomman tegen te komen, ik zou ontzettend veel cello spelen omdat ik heel goed wil worden, ik zou mezelf rust gunnen omdat mijn hoofd op ontploffen stond, ik zou genieten, ik zou een nieuwe GSM kopen omdat de mijne zo goed als versleten is. Ja ik was het allemaal van plan maar ik heb er niets van gedaan.

Elke morgend ontbrak het mij aan moed om iets te doen. "Nu niet. Ik ben moe. Morgen is nog een dag". En zo zijn die 9 dagen vakantie gewoon voorbij gevlogen.

En nu zit ik hier. Mezelf op te jagen omdat ik "nog zoveel moet doen".

Verdomde tijd. Ik krijg u wel.

2 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Ja zeg, de tijd vliegt voorbij, en waarom zou je iets vandaag doen als je het morgen ook nog kan doen! of heb je teveel FLAIR-boekjes zitten lezen...over de adem die onze wereld verpest...was je van dat zo moe?
Ik kan zelfs niet reageren op je vorige post! " reactie " ontbreekt! of ben je bang voor een reactie van een man? ha ha ! Zo erg is het gesteld met Alimonia sinds ze haar ene oog prijs ( foto ) gaf aan haar blog!!! ;-)
grtjs,
Daniël

Alimonia zei

@Daniël: Ik moet toch die boekjes lezen om te weten wat de wereld draaiende houdt? Seks dus blijkbaar ;-) Het is normaal dat je op die post niet kunt reageren, daar heb ik persoonlijk voor gezorgd :)