woensdag 22 september 2010

Fantasie


4 opmerkingen:

Waldheri zei

Goede titel. :-)

Daniël zei

Alimonia,

De foto's zijn heel mooi, het onderwerp doet me denken aan de uit ijzerdraden geweven kledij van uit de tijd der ridders!

grtjs, Daniel

Alimonia zei

@Waldheri: Ik had eerst een ander idee in mijn hoofd en wou nog uitleg geven over wat ik nu gefotografeerd had, maar ik dacht: laat de hersenen/fantasie van de mensen maar eens werken ;)

@Daniël: Ik ben dan ook een prinses waar elke ridder op wacht ;)

Daniël zei

Alimonia,

Wat zit je daar dan nog te doen in je torenkamertje van je ruinekasteel? Met de luiken dicht, nooit zonlicht, muren in het zwart, beddelakens met monsterlijke schoonmoederfoto's op, eigenzinnig, droevige cellomuziek maken.. Dracula is ook een prins...maar hij zal wel eens langskomen! straks, om 0 uur...
Nog een gezellige nacht gewenst mijn dierbare princes!

Of bedoelde dat je prins zit te wachten op zijn princesseboontjes...voor zijn avondeten?

grtjs, daniel