zondag 26 september 2010

Het pakketje

Het was op een gewone werkdag dat ik een vreemd, maar vrij groot pakket ontving. De afzender was geen onbekende. Het was een ex-collega van bij mijn vorige werkgever. "Confidentieel" stond er in het groot op geschreven. Zonder nadenken opende ik vol nieuwsgierigheid het pakket. Al vrij snel vond ik een tweede zakje. Mijn hand grabbelde in het zakje en kwam 2 latex-kousen tegen. Met rode wangen stak ik de kousen snel terug in het zakje. "Wat zit er in?", vroeg mijn bazin nieuwsgierig. "Oh niets speciaals", mompelde ik. Ik stak het zakje snel terug in de grote envelop en borg mijn cadeautje snel op in mijn persoonlijk kastje. De ganse dag liep ik met een grijns op mijn gezicht. Mijn bazin vraagt zich nu nog steeds af wat er in dat pakket zat.

Nu. Ze zal het nooit weten. Tenzij ze hier op mijn blog terechtkomt.

En dan krijgt ze er direct deze foto bij!

6 opmerkingen:

Daniël zei

Beste collega,

Nu weet ik het!!!

groetjes,
Je bazin;

Alimonia zei

Nu stel je mij toch teleur met je reactie hoor, Daniël!

Je kan veel beter!!

Daniël zei

Alimonia,

Natuurlijk kan ik veel beter!
Om te beginnen moet ik zeggen en schrijven dat je mooie slanke benen hebt! Echt waar hoor!!!
Maar heb ook een vraagje, is dat pantymodel of zijn dat twee aparte kousen?
Nog een vraagje: hoe weet je ex-collega je maat van benen?
Ocht ja...latex is heel rekbaar ;-)
Je effect dat je bekomt door je tussen de spiegels van je kleerkast te zetten vind ik wel goed gedaan, mooie scherpe foto, en toch weet je nog iets te verbergen om de nieuwsgierigheid er in te houden! Nu nog eens een latex-BH cadeau en "klaar is kees...";-)

grtjs, Daniel

Alimonia zei

Voila. Dat noem ik eens een reactie! Bedankt voor de complimenten over mijn benen. Nu begrijp je direct ook waarom ik geen jurkjes in de zomer draag. Al die jaloerse blikken zouden te uitputtend zijn!

Daniël zei

Alimonia,
Terug een flauw kommentaartje !
Ik weet het , je bent meer gewoon van mij!!!
Wat ik ook heel weis vind is dat computerprogramma dat ik nu heb geinstaleerd!!!
Daar kan ik bijvoorbeeld :
-de deuren van de kasten op de foto verder open zetten!
- kan ik alle spiegels draaien!
- er zit ook een kousenafroller bij!

Alé, ne mens kan het zo gek niet bedenken of het bestaat , die PC 's van tegen woordig...wreed leuk zeg ;-)

Denk er nog maar eens over na als je ooit een latex BH op foto en pc zet ;-), waar jij dan inzit hé, aja ne lege die in de kleerkast hangt maakt geen indruk hoor ;-)

grtjs Daniel

Alimonia zei

Gelukkig heb ik zo geen computer Daniël! Maar ik hoop dat het resultaat meevalt als je mijn kousen afrolt ;)

Voor die latex-bh zoek ik nog iemand die mij er eentje wilt opsturen....natuurlijk is het raden van mijn maat niet zo gemakkelijk :D