vrijdag 10 april 2009

Bankholiday

...en dus niet moeten werken vandaag. Alimonia ging met dit schitterend weer naar buiten. Heerlijk is het buiten. Lekker warm (20°C), zonnestralen op je gezicht en 's avonds koelt het af zodat je heerlijk kan slapen. Zo zou het van mij 70% van de tijd mogen zijn. De overige 30% reserveren we voor ijzige temperaturen, sneeuwbuien en 's avonds lekker opwarmen in de armen van je vriend(in).

Ik nam mijn fiets, zette me aan een verlaten plas en observeerde mijn omgeving. Volgende zaken vielen me op:
  • witte jongens in hun gloednieuwe zwembroek die dachten stoer te zijn door in het koude water te springen terwijl een rode vlag op een meter van hun stond te wapperen
  • jonge kinderen die heerlijk genoten van steentjes in het water te gooien
  • overbezorgde oma's die riepen "niet verder dan je enkels in het water, schat"
  • golfers die gekleed waren alsof ze op een catwalk liepen en dachten aan sport te doen
  • koppels die enkel oog hadden voor hunzelf
  • coole gasten die hun radio mee hadden genomen en vrouwen probeerden te imponeren. Tevergeefs trouwens.
  • jonge girls die hun gloednieuwe bikini in hun wit -nog onvolwassen- lichaampje wilden showen
  • vrouwen die zich in het zonnecentrum bevonden terwijl het buiten heerlijk weer was om gratis (gezond) bruin te worden
  • vissers die méér oog hadden voor voorbijrijdende schaars geklede vrouwen dan voor hun vis
  • een jonge verliefde vrouw met lang haar dat naar metalmuziek aan het luisteren was en haar omgeving in het oog hield. Ik dus.
Alles was perfect, maar waar was jij?

Geen opmerkingen: