donderdag 25 juni 2009

Bloggen

Het bloggen is voor mij bijna een hobby geworden. Een stiekeme hobby want bijna niemand weet van het bestaan van mijn blog af. Het gevolg is dan ook dat ik bijna tot geen bezoekers heb. Geen probleem, ik blog niet voor jullie, maar voor mezelf. Al moet ik toegeven dat een mens soms wel een compliment kan gebruiken.


Op foto-sites (aangezien ik amateur fotografe ben) krijg ik wel complimenten. Ik zal het dan maar moeten compenseren zeker? Ik zou hier best wat foto's van mezelf kunnen plaatsen, maar ik hou deze blog graag anoniem en mysterieus. Ik wil ook niemand kwetsen. Ik wil vrijuit kunnen schrijven, niet bang zijn om iets verkeerd te zeggen. Niemand kent me. En dat zal zo nog wel een tijdje blijven.

Mijn blog was oorspronkelijk bedoeld om bekend te worden aan de hand van mijn foto's, maar aangezien ik even met een "dip" heb gezeten, bleven de foto's achterwege. Ik zal vanaf nu elke post proberen te voorzien met een - hoe raadt u het - zwart/wit foto's.

Mocht u het zich afvragen, ja dat ben ik op de foto (maar dan zonder bril en dan zie ik geen steek).

Geen opmerkingen: