zaterdag 13 februari 2010

Zoek de 7 verschillen


5 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Heb jij een tweelingzus?

Zo op elkaar mooie gelijkenis!!!

grtjs,
Daniël

Alimonia zei

@Daniël: shh, eigenlijk zijn we een drieling, maar die laatste wou niet op de foto!

Daniël zei

Alimonia,

Een drieling!!! sorry dat ik het spel om zeep heb geholpen hé...
Maar ja, ik kan dat begrijpen dat de derde niet op de foto wilt. Een drieling van 2 meiden en een jongen!!! Eerlijk gezegd ik zou in dit geval ook op de foto niet willen als ik je persoonsomschrijving en je karakter eigenschappen lees...amaai vooral dat ge van droge humor houd zal wel voor die brave jongen er te veel aan zijn. Maar ja goed, het leven gaat verder hé, ik zie terloops gezegd geen 7 verschillen maar wel bij een van de twee 7 foutjes...och ja, als ge er kunt mee leven! Zoek jij nu eens bij wie van de twee ??? ;-)

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: LOL!! Tja, mijn broer lijkt verdacht veel op een meisje. Ocharme! Nuja. Niet zo erg want hij trekt op mij :p

Daniël zei

Alimonia,

Dat je broer op jou trekt...verdomme...daar heb je die droge humor weer!!!

grtjs,
Daniel