maandag 19 april 2010

Ingebeeld gesprek met hem

Ik kan je gedachten lezen, idioot. Denk je dat ik achterlijk ben? Tuurlijk. Dat zou je wel willen, eh? Dat ik zo’n goedkope naïeve sloerie ben die met jan & alleman het bed induikt? Die niet nee durft te zeggen. Die alles doet wat je hartje verlangt. Ja. Jammer, maar ik ben zo niet. Ik ben niet dom. Ik ben niet naïef. Ik ben geen slet. Ik weet dat je niets goeds over mij denkt. Je vindt me dom. Je vindt me onnozel. Je begrijpt me niet. Ik weet dat je mij enkel sexy vindt. Of je ogen zouden echt moeten liegen.

Maar ogen liegen nooit. En dus weet ik dat je mij niets vindt. Je denkt dat je slim bent, eh? Ik denk het niet. Ik speel en ik win altijd, lieverd. Altijd. Geloof me. En als ik het niet kan winnen, verander ik de spelregels. Ik win altijd. Klootzak.

Ik speel het spel heel sluw. Wat jij over mij denkt is wat ik wil dat je over mij denkt. Denk maar dat ik dom ben. Denk maar dat ik geen mening heb. Dat ik niet denk. Dat ik geen gedachten heb. Dat ik geen gevoelens heb. Dat ik een slet ben.

Denk het maar. Je verdient het niet dat je de echte Alimonia te zien krijgt. Ga maar op zoek naar een echte barbiepop. Die zullen zich wel laten manipuleren. En die spelen het spel niet. Nee, die geven zich al vrijwillig als speelpop uit.

Trek maar aan hun haren. Speel de kleren maar uit. Betast hen maar. Maar vooral, neem hun hart eruit want mijn hart krijg je nooit.

5 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Niet liegen hé, maar waar is Ken zijn broek?
;-)

grtjes,
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: Shit. In de droogkast!

Daniël zei

Alimonia,

In de droogkast? dat zijn geen ingebeelde gesprekken meer hé! Wat als ze krimpt? Gaat ge je dan een lange broek inbeelden meschien...
Ge weet toch dat Ken zijn broekjes het best drogen aan de " lijn" buiten in het zonneke? Of mogen de geburen zijn broekjes niet zien hangen meschien?
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: Ik zou niet willen dat dankzij de buren binnekort heel het stad weet dat mijn "toy-friend" Ken noemt ;-)

Daniël zei

Alimonia,

Maar 't is via uw buren dat ik vorig jaar op uw blog ben terecht gekomen...'t is maar dat je het weet ze !
Maar o.k. je hebt dan toch je " toy-friend" dat is al iets om mee te spelen, ook al is hij van kunststof.
Toen ik klein was waren we thuis zo arm, echt ellendig arm, mijn zussen hadden zelfs geen tweede hands Ken ! gelukkig was ik een jongen en had ik toch nog iets om mee te spelen...

grtjs,
Daniël