zondag 11 april 2010

Londen in kleur




3 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Het verschil met de kleuren en de zwart-wit foto's, is dat je hier echt beter ziet dat het een regendag was, maar artistiek vind ik zw-wt echt beter, of is het mijn voorkeur? Terwijl je kleurenfoto's ook wel een mooi effect hebben omdat ze gedoseerd zijn, ze schreeuwen niet om aandacht door een mengeling van felle kermis kleurtjes, ook hier ben je een kunstenaar gebleven door je in bedwang te houden en je te focussen op het " beeld " en daar gaat het toch om denk ik in deze serie van kunstfoto's.
Proficiat!

grtjs,
Daniël

Alimonia zei

@Daniël: het zwart/wit draagt ook mijn voorkeur weg, maar de eerste foto vind ik wel beter in kleur.

Bedankt voor de complimenten, alweer :)

Daniël zei

Alimonia,

Ik wenste dat ik het zo mooi kon schilderen!!! ( ja zeg, de eerste foto is prachtig !!! )

grtjs,
Daniël