dinsdag 2 november 2010

Wat als?

"Maar wat als hij het meent?", stuurde mijn beste vriendin een paar dagen geleden via sms. "Dan heb ik een probleem", wou ik haar terugsturen, maar ik kon me nog net bedwingen. "Wat als hij het echt meent?" weergalmde ondertussen al 50 keer in mijn hoofd. Wat als hij echt om mij geeft? Dat hij elk move dat hij deed, meende? Dat hij mij zoals hij zegt écht sexy vindt, graag bij mij is en mij écht graag aanraakt? Wat als hij die roos met Valentijn met liefde gaf en niet om mij in het bed te krijgen? Wat als hij elke keer vroeg om mij opnieuw te zien gewoon meende en niet om zijn weddenschap te winnen? Wat als hij mijn humor echt kon appreciëren en mij niet aan het uitlachen was? Wat als hij echt jaloers was toen ik hem vertelde over de toenaderingspogingen van de mannen op mijn werk en hij het niet speelde?

Wat als hij het echt allemaal meende?

Dan moet hij verliefd zijn.

Of ik.

3 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Wat als? is een vraag die je best NIET stelt als je verliefd bent, ook niet als je niet verliefd ben!

Als er iets is wat je niet in de hand hebt, de toekomst niet kan bepalen en regelen dan is het op vlak van verliefd zijn!

Gewoon omdat je met TWEE bent, en wat jij denkt te doen, is dat ook zo voor de wederhelft?

Dus! dat wordt je avontuur voor in de toekomst...

Zelf allemaal meegemaakt, en daar staat geen jaartal, mode, cultuur, natie, orde of overtuigong voor in de weg...dat kruipt waar het niet gaan kan...

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

Daniël, meestal geef je reacties om te 'lachen', maar deze is zo serieus en zo goed !

Het klopt....

Daniël zei

Alimonia,

Deze reactie hier is ook niet om te lachen! In mijn vorige reactie schrijf ik dat er geen jaartal op verliefd worden staat.
Wel ja, kan je vertellen dat ik onlangs een vrouw van 92 heb bezocht in een home. Toen toonde ze met een bevende hand een man aan van 95 jaar oud!
En ze zei: die daar heeft gezegd dat hij vlinders in de buik heeft voor me!!!
En zij heeft hem geantwoord : op die jaren!!! zouden het geen motten kunnen zijn?

Alé...Alimonia, niet voor te lachen hé! wat staat er ons nog te wachten? ha ha ha ha ha ha ha
groeten, Daniel