vrijdag 5 november 2010

Gemis

Het moet al enkele maanden, ik durf zelfs niet te zeggen jaren, geleden zijn dat ik dit gevoel ervaren heb (alhoewel als je Fantasie, Hij en Gemis leest). Ik verlang naar iemand. Om iets preciezer te zijn, ik verlang naar hem. Ik mis hem. Meer dan ik eigenlijk zou willen toegeven. Meer dan hij ooit zou kunnen denken.

Ik mis zijn handen. Zijn blik als hij naar mij kijkt. Het gevoel als ik met mijn handen over zijn kortgeschoren hoofd streel. Zijn onnozele opmerkingen. Zijn stem. Zijn mooie glimlach. Zijn bezorgdheid als ik weer eens niet wil eten. Zijn jaloerse ogen als ik hem vertel over de verleidingspogingen van wildvreemde mannen. Zijn lichaam. Zijn stoppelbaard die in mijn nek schuurt. Zijn opmerking "zie je we dat je het leuk vindt?" als ik hem weer wijsmaak dat ik die spieren maar niets vind, maar er stiekem toch aan kom. Zijn mailtjes. Zijn pogingen om met mij te kunnen afspreken. Zijn stuiptrekkingen als ik hem kietel. Zijn vingers die mijn tranen wegvegen. Onze nachtelijke autoritten van zijn thuis naar mijn thuis. Zijn hand die tijdens die rit op mijn benen liggen.

Ik mis hem.
Ik verlang zo naar hem.

Maar zo makkelijk smelt ik nu ook niet.

1 opmerking:

Daniël zei

Alimonia,

" Maar zo makkelijk smelt ik nu ook niet " schrijf je!!!

Het zal er toch van komen, denk aan de opwarming van ons klimaat!!!
De oceanen zullen stijgen als jij ooit zou smelten...
Natuurrampen staan ons te wachten, massas laagland zal onder de zeespiegel verdwijnen...

Maar Alimonia zal er bovenop drijven, op haar plastieken krokodil, hand in hand met HEM, zijn hand op haar billen...
Aan Hem de vraag stellen : laten we ons afdrijven naar de noordpool, 't is daar lekker fris...?
Hem : Waarom?
Alimonia : Voel me lekkerder als ijskast ;-)
Ooit komt die dag

grtjs, Daniel