vrijdag 29 mei 2009

Oproep

Ik doe een oproep aan alle knappe jonge mannen van deze aardbol. Gelieve in dit gezellig warm weer een knopje méér open te doen van jullie hemdjes. Wij, vrouwen, doen alle moeite van de wereld om een man zijn hoofd zot te maken. We laten sexy benen, sexy borsten en sexy konten aan jullie zien. Maar jullie mannen? Het is alsof jullie je schamen voor jullie lijf. Of willen jullie liever dat ik handmatig die knopjes kom openrukken? 2 knopjes mogen best open. Zodat wij een verleidelijke blik op jullie 'gespierde' borstkas kunnen werpen. Borsthaar mag. Het moet zelfs. Ik weet niet welke idiote vrouw jullie mannen ooit heeft wijsgemaakt dat borsthaar "not done" is, maar ik vind het wel done.

Vrouwenblaadjes à la Flair, Libelle & Joepie spelen hier maar al te graag op in. "Mijn man is erg behaard, wat doe ik hieraan zonder hem te kwetsen?". NIETS! Je laat dat haar staan, godverdomme en je dumpt hem. Vrouwen zoals ik zullen hem met open armen ontvangen! Je gaat die man toch geen pijn doen? Mannen hebben sowieso een zeer lage (of lees in dit geval: geen) pijngrens en zullen doodgaan als je ze waxt. Dus, onthoud het goed. Een man zonder borsthaar, is zoals een vrouw zonder borsten. Laat ons vrouwen maar met ons gezicht in jullie borsthaar woelen. Een lekker zacht tapijtje. Dus ik smeek jullie. Zet dat knopje open. Laat mij zot worden. Wij vrouwen zien al genoeg af door ons te proppen in sexy smalle jeansbroeken, te epileren, onze buik in te houden, diëten,...

Oh zomer. Ik word zot van u! Wie laat mij zot worden?

Geen opmerkingen: