zaterdag 5 december 2009

Emily?

De laatste weken lijdt ik aan een identiteitscrisis. Dat niemand mij echt kent, is al lang geweten, maar dat jullie mijn naam nog niet kennen is nog veel erger! Ik werd deze week al Emily genoemd. Ik kreeg een fax aan bestemd voor Annelies en jullie noemen mij allemaal Alimonia.

Nee mensen. Zo noem ik niet. Maar geen probleem als jullie ermee kunnen leven. Ik alleszins niets. Maar who cares?

Zolang mijn loon maar op de juiste bankrekening wordt gestort.

Cast your eyes on the ocean
Cast your soul to the sea
When the dark night seems endless
Please remember me

Loreena McKennitt - Dante's Prayer


1 opmerking:

Daniël zei

Alimonia,
Anemoon,
Alimania,
Alyson,
Alies,

Geeft niet, mij noemen ze soms "zage vent" !; En ik leef daar ook mee...'t ja

grtjs,
Daniël