zaterdag 26 december 2009

Kerstcadeau


Kleine Alimonia wenst u Prettige Feestdagen!

5 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Maar nu dat ik de foto zie...ach ja, nu ken ik jou!!!Je bent eigenlijk niet veel veranderd!

grtjs,
Daniel

ps: ook voor jou de beste wensen hé!!!

Alimonia zei

Ik zie er nog altijd even schattig uit :p

Dank je :)

Daniël zei

Alimonia,

Nu eens ernstig!!! Echt ernstig.

Wel jazeker! als je dat echt bent , dan hoop ik dat je echt zo schattig bent gebleven!

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

tuurlijk ben ik dat :) Vergelijk deze foto maar eens met die avatar ;) Ik heb nu enkel een bril (en mijn haar is VEEL langer)

Daniël zei

Alimonia,

Had ik al lang door dat de tekening van je gezichtje met bril en de foto één en dezelfde Alimonia waren. Alleen je echte naam is anders.
PS: nog langer haar!!!

Weet je, ik teken en schilder, kijk eens op mijn blog, heb er vandaag een foto opgezet van een werkje van me. Een miniatuurtje...
Dus ik ben gewoon van te vergelijken, waarnemen en uitbeelden...

grtjs,
Daniel