vrijdag 11 december 2009

Het was mijn week niet...

Begin deze week liep ik een serieus blauwtje. Daarnaast heb ik een serieuze fout gemaakt op het werk dat mijn bazin en mij al een paar dagen onze slaap kost (nee we slapen niet samen). En als dat nog niet genoeg is, schaffen ze vanaf volgende week gewoon doodleuk mijn bus af!

Maar geen paniek. Ik ben gelukkig. Want de “oude” Alimonia – geloof me vrij, deze is nog onsympathieker dan degene die u kent- is stilaan aan het terug komen. En ik kan niet wachten want het voordeel is dat deze nog creatiever zal zijn dan degene die nu schrijft. Het andere voordeel is dat ik geen emoties meer zal kennen. Want emoties is voor softies. En ik ben een harde.

Geduld dus en u zal beloond worden!

4 opmerkingen:

Daniël zei

Aan de harde, medogenloze Alimonia,

Laat je gaan ze, eindelijk iemand die niet de weg van die trutten in het roze volgt, je kent ze wel hé, die éénkleurige roze wichten, die het sportpaleis voor een optreden van Clousseau doen vol lopen ( of doen vol slijmen)!

ach ach, ja dat van die bus is wel sneu...zou zeggen : schrijf ne keer een harde brief naar de ombudsman van de lijn, op zijn Alimonia's.

Doe uw reputatie eens EER aan!

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

Dat heb ik al gedaan, wees gerust. Een zeer kwade mail :) Maar of het iets gaat uitmaken? Geen idee!

Anoniem zei

het komt vast goed!

je schrijft leuk!

Alimonia zei

@Suzieblue: Ik hoop het!!

Dank je wel