maandag 21 december 2009

Pijn

Ik maak me zorgen om mijn lichaam. De laatste dagen krijg ik weer (veel) last van mijn maag. Ongeveer dezelfde pijn die ik een aantal maanden geleden ook voelde. Na mijn spoedopname in het ziekenhuis, kreeg ik medicatie die ik nog steeds neem. Maar blijkbaar werkt het dan toch niet! Ik maak me een klein beetje zorgen om mijn lichaam. Deze pijn is nog uithoudbaar, maar naar mijn mening is ze niet normaal.

Waarom heb ik toch deze pijnsteken in mijn buik? Of zouden het de verliefheidsvlinders zijn die in mijn buik aan het dood gaan zijn? Ik hoop het. Dan kan ik ze volgende week begraven en jullie allemaal een kaartje opsturen!

"It's only pain
It only hurts
I am only down on the floor
where I have been before
And I'll be here again"

Katie Melua - It's only pain

2 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Als je de vlinders begraaft zet dan op de steen : " GAME OVER".

deze eer moet je ze toch geven ze...

grtjs,
Daniël

Alimonia zei

Lol! :)