zaterdag 27 maart 2010

Londen - foto's












3 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Dit zijn stuk voor stuk MONUMENTALE foto's, zoals de bouwwerken zelf !!!

Proficiat!!!

Naast je schrijvers talent, nu ook je talent als beeldend kunstenaar laten zien...hmmm je hebt wat te vertellen zeg !!!Waneer hoor ik je cello spelen ? Als muziekaal talent dat er ook nog bij ! En men zou kunnen spreken van een " wondermens"! JA toch !

Ik meen dat echt hoor van die foto's !!!

Want soms doe ik van die reacties op je berichten om een spel te spelen van rare gedachten uitwisseling voor de fun...je weet wel wat ik bedoel.
Maar nu is het ernstig sé...

Jaja , een PROFICIAT ! .

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: dank u wel!! Dit had ik nodig :) Mijn muzikale 'talenten' zullen ooit eens gepost worden... Geduld :)

Daniël zei

Alimonia,

Leuk dat mijn reactie je goed doet!

Wat die muzikale " talenten" betreft : ik wacht met veel geduld ! en ja beste kunstenares, ik heb geduld!!! ;-)
Je mag dat alleen doen als je er 100% : tijd, goesting, ervaring en voor jezelf voldoening aan hebt.
Een goede raad aan een jong talent in de kunstwereld : maak NOOIT kunst voor een ander te plezieren of voor geld te verdienen, maak alleen kunst voor JEZELF ! de rest : waardering, geld, erkenning enz...komen vanzelf als je kunstwerken goed zijn en een eigen karakter hebben. Dus voor je cello optreden heb ik nog tijd.
Allé ja, eens een demo posten mag ook hé...verdorie...je maakt me toch nieuwsgierig Alimonia! ja , ik ben op dat vlak ook ne zwakke...kunst kunst kunst maakt me gek!!! In de goede zin, ja, alé ik geloof dat toch...

grtjs,
Daniel