vrijdag 26 maart 2010

Winnares!

Ik heb alweer gewonnen.

Ik vroeg aan hem om mij niet meer uit te nodigen. En het is gelukt! Na 2 dagen heeft hij mij nog altijd niet opnieuw geïnviteerd. Hij denkt dat ik de afspraakjes met hem maar niets vond. Dat ik hem maar als tijdverdrijf zag. Maar daar vergist hij zich in! Hij weet de echte waarheid niet. Hij weet niet dat deze overwinning alleen maar deel uitmaakt van mijn dirty mind.

Dat ik mij de onoverwinnelijke winnares voel, is niet omdat hij naar mij geluisterd heeft, maar gewoon het feit dat dit het ultieme bewijs is dat hij een klootzak is. Een loser. Een idioot. Zoals ik immers al lang wist, maar er nooit geen echte bewijzen voor had. Hij geeft niet om mij anders had hij mij toch al lang opnieuw uitgenodigd?

Natuurlijk zou ik opnieuw eens met hem willen afspreken. Heel graag zelfs. Maar uitgaan met een klootzak, loser en idioot is nu net iets te veel van het goede.

En dus ben ik weer de winnares. Weliswaar van mijn ziekelijke geest, maar ik ben toch maar de winnares.

3 opmerkingen:

Waldheri zei

Ik houd wijselijk mijn mond ...

Daniël zei

Alimonia,

Winnen is winnen !!!

Loser blijft een loser! dus...

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

@Waldheri: dat doe je best niet want je bent best een slimme kerel ;)

@Daniël: Idd!