dinsdag 20 juli 2010

Borsten

Ze zijn enorm. Mijn borsten. Vandaag toch. Onlangs trakteerde ik mezelf op een nieuwe bh. Geen gewone bh, maar een een gewatteerde push-up bh (een watte? ja mannen, dit is gewoon een bh waar materiaal inzit om uw borsten groter te laten lijken. Het is een maar een illusie). Soit. Het resultaat is nu dat ik ineens enorme borsten heb.

Mijn borsten. Daar ben ik trots op. Als het één lichaamsdeel is waar ik met plezier naar kan kijken, dan zijn het wel mijn borsten. Ze zijn perfect! Mensen die ze al hebben kunnen bewonderen beamen mijn mening hierover. Nochtans begrijpen de mannen mij niet. Mijn benen wil ik niet showen (laat staan dat ze ze mogen aanraken), maar mijn bh gaat zonder probleem als eerste kledingstuk uit. Ik heb ook niets te verbergen. Mijn borsten zijn even groot als je ze ziet mét bh. Bij mij is er geen gevaar voor verrassing. Behalve vandaag dan. Want vandaag heb ik echt enorme borsten. Ik had het gevoel dat iedereen dacht dat ik een borstvergroting had laten ondergaan. Niet dus. Wat een stukje textiel toch al niet te weeg kan brengen!

Voor al die mannen die mijn perfecte borsten missen. Geen paniek. Morgen zal ik een borstverkleining laten uitvoeren.

3 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Maar alé zeg, al dat geld uitgeven voor één dag met grote borsten rond te huppelen. Je had beter een stevige handtas gekocht, daar kon je dan nog mee meppen als ze je benen en billen wilden aanraken !
Maar O.K. jij bent het die zich gelukkig moet voelen in je textiel!

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: Ik zag er niet uit. Ik liep half gebukt door het gewicht van mijn borsten :(

Daniël zei

Alimonia,

Half gebukt ! Had je dan maar één borst vergroot meschien?
Dat die BH-vulling zo zwaar kan wegen hé, of wat het een vulling van lood.
Lood in de benen of lood in de schoenen ken ik, maar lood in je Bh?
't zal wel aan mij liggen zekers,
dat ik dat niet snap!
grtjs,
Daniel