woensdag 21 juli 2010

Rust

Mijn geest draait de laatste tijd overuren. Ik weet niet hoe het komt, maar ik vind maar geen rust in mijn hoofd. Niets maar dan ook niets kan mijn hoofd leegmaken. Zelfs tot in mijn dromen vallen mijn gedachten mij lastig. Ik probeer er van weg te lopen, maar om één of andere reden kom ik ze altijd weer tegen. Het is alsof ik in een doolhof zonder uitgang zit.

"I can't sleep so I take a breath and hide behind my bravest mask,
I admit I've lost control."

Anathema - Lost control

Het is best frustrerend. Ik wil geen confrontatie met mijn gedachten. Ik ben zelf de beheerder van mijn gedachten. Ik wil de controle over mijn eigen gedachten hebben. Ik alleen. Maar aangezien ik zoveel energie moet steken om de gedachten die ik niet gecreëerd heb te moeten omzeilen, heb ik geen tijd meer om er nieuwe te maken.

En dus heb ik een hoofd vol gedachten die ik niet wil.

Ik wil dat het stopt. Die gedachten.
Ik wil rust.

3 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Pablo Piccaso zei ooit :

" Laat je brein nooit rusten"

" Een rustend brein is het broeinest van de duivel "

" Zijn naam is ALZHEIMER"

PS: Pablo Piccaso werd bijna honderd jaar met een gezonde geest!

grtjs,
Daniël

Alimonia zei

Lol!

Daniël zei

Alimonia,

Maar dat is geen lol!

Pablo Picasso zei ooit in een andere zelf uitgevonden woordspeling het volgende :
"wie mijn woorden "lol" vind heeft Alzheimer!

zij voorzichtig hé...

grtjs,
Daniel