zaterdag 24 juli 2010

Mijn ideale man

Ik ben single. En dat al veel te lang. Aangezien ik niet op reis ga, heb ik alle tijd om tijdens mijn verlof op zoek te gaan naar mijn ideale man. Maar hoe ziet deze man er uit? Goeie vraag.

Mijn ideale man:
- hoewel bijna alle vrouwen beweren dat het uiterlijk geen rol speelt, speelt dat voor mij wel een rol. Hij mag geen super knappe man zijn want dan verlies ik hem toch direct aan één of andere schoon grietje. Hij moet een "speciale" schoonheid bezitten waarvan zijn ogen het belangrijkste zijn. Mijn voorkeur gaat lichtjes naar mannen met lang haar. En liefst in het bezit van wat borsthaar. Hij mag ook niet te groot zijn want ik moet mij belangrijk voelen in de relatie. Ik moet naar de buitenwereld het idee kunnen uitstralen dat ik de baas ben in de relatie. In de werkelijkheid mag hij de baas zijn. Ik zal wel het slavinnetje spelen.

- vrouwen kicken op geld. Ik ben daar geen uitzondering op. Ik val niet op mannen die het geld door ramen en deuren gooien. Ik wil een spaarzame jongen die zijn geld spaart....ja voor mij natuurlijk!

- Ik wil een speciale man. Een man waarvan zijn vrienden "het is ne speciale se". Ik wil geen normale jongen.

- qua muzieksmaak doe ik niet moeilijk. Alles is aanvaardbaar zolang het maar geen: r&b, dance, hip hop of reggae is. Kortom, hij moet goede muziek (lees: metal/rock en/of klassieke muziek) kunnen appreciëren. Van cello-tonen moet hij geil worden.

- ik wil een duistere man. Een man die zwarte kamers geen probleem vind en zijn lief in de slaapkamer met draken wilt delen. Een man die plaats heeft voor 5 duistere puzzels op te hangen.

- mensen observeren is leuk. En dus moet mijn vriend dat ook leuk vinden.

- liefst van al heeft hij niet te veel vrienden en vriendinnen. Zodat de kans dat we uitgenodigd worden om naar hier en daar te gaan minimaal is. 's avonds wil ik mijn vriend bij mij.

- om een relatie met mij te kunnen overleven moet je jongen over een eindeloos geduld beschikken. Hij moet ook eerlijk zijn. Heel eerlijk. Ik haat mensen die zitten te liegen om toch maar geen problemen op hun nek te schuiven. Eerlijkheid is super belangrijk.

- ik wil geen super intelligente man die mij constant het gevoel geeft dat ik dom ben, maar een "onnozele" moet ik ook niet hebben. Ik wil iemand die iets van de wereld kent (liefst, want mijn aarderijkskundekennis is klein) en mijn kennis graag wilt vergroten. (zodat we eens eindelijk winnen op een quiz)

- ik hoef geen man die enkel tevreden is met materialistische dingen. Hij moet tevreden zijn met mijn zelfgemaakte cadeaus.

- ik wil een man waarmee ik uren serieus kan praten over de onzin van het leven. Die mijn "dramakunsten" doorziet en mijn tranen wegkust met zijn zwoele lippen. Een man die meegaat in mijn negativiteit en achteraf zegt dat ik een "lief zot geval" ben.

- humor is belangrijk. Iedereen heeft humor. De mijne is sarcastisch/droog. Vette humor hoort dus niet bij mij.

En last but not least moet hij natuurlijk een ontzettende grote fan zijn van mijn blog.

Mocht u zo iemand kennen, mag u hem altijd inpakken (want zonder dwang zal hij niet naar me komen) en opsturen naar:

Meesteres Alimonia
Zwarte drakenstraat 666
9999 ZWARTE WOUD

P.S Gelieve gaatjes in de verpakking te prikken of de reis zou nogal snel ten einde kunnen lopen.

5 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Eens eerlijk nu!!! Zo ne ideale man zoals jij dat wenst...maar dat bestaat niet zeg!!!
Ge gaat gij altijd eenzaam, alleen en verlaten verder door het leven moeten stappen.
Ken er wel ene, maar hij mankeert maar één ding : borsthaar.

Of je lost het op en je koopt een borsthaarpruikje! als dat bestaat natuurlijk, ik weet dat niet hé

grtjs
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: ik kan maar proberen eh....

Anoniem zei

:)

Daniël zei

Alimonia,

Heb er ene gevonden hé...zelfs met borsthaar! naar jou toe gezonden. Deze namiddag nog!FANTASTISCHE ERVARING!!!

Maar helaas vergeten gaatjes te prikken in de plastiekzak van de verpakking!

Mag jij dan nooit eens gelukkig worden, één keer maar...al was het maar voor één dag, gelijk de ééndagsvlieg...zelfs dat is je niet gegund.

Blijven proberen ze alimonia!

grtjs,
Daniel

Anoniem zei

Het pakketje is teruggekomen: adres onbekend. :-(