zondag 3 januari 2010

Maandelijks

1 keer per maand wil ik simpelweg een man zijn. Dan hoef ik die maandelijkse miserie niet elke keer opnieuw te moeten meemaken. Want jullie mannen weten niet hoe het voelt. Nee. Elke maand opnieuw crepeert de vrouwelijke bevolking van de pijn. En dat enkel om jullie kinderen te kunnen schenken. Oneerlijk. Van jongs af aan worden we al met deze problemen opgezadeld! Kinderen? Ik wil helemaal geen kinderen! Waarom moet ik dan elke maand afzien? Voor wat? Wat is het doel?

Dat ik op pijn kick is geen excuus. Ik wil nog altijd zelf kiezen wanneer ik pijn wil lijden en voornamelijk wanneer. Want die vervelende dagen komen altijd op het verkeerde moment! Net als we willen gaan shoppen, het nieuwjaarsreceptie is, een cello-optreden,... Maar soit. We hebben niet enkel last van pijn, maar ook van ambetantdheid. Of denkt u dat we expres ambetant rondlopen? Nee dus. We voelen ons ambetant, maar we kunnen dat niet veranderen!

Dus mocht u nog eens een vrouw horen klagen over "buikpijn", gelieve haar dan een paar chocolaatjes aan te bieden. Of een warmwaterkruik. Maar vergeef haar. Want ze heeft er ook niet voor gekozen om een vrouw te zijn.

5 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Ik heb mijn vrouw eens een warmwaterkruik gevuld met chocolaatjes en opgewarmt...en 't was weeral niet goed!
Ambetant dat ze was... :p

Dus bij moeten de vrouwen niet meer afkomen met warmwaterkruiken en chocolaatjes zeg!

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

Ik snap uw vrouw niet hoor. Het lekker warm hebben en als je zin hebt....Chocomelk!!

Daniël zei

Ik ook niet, zij omschreef dit gewoon als " chocokruik" !!!
En dat staat niet in de Vandaele.

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

moeilijke vrouw :p

Daniël zei

Ja, en die latten chocolade door de kleine opening van de warmwaterkruik duwen is ook moeilijk...ik heb gewoon een moeilijk leven door de moeilijke omgeving waarin ik leef...

grtjs,
Daniël