dinsdag 5 januari 2010

Wrak

Sinds een lange tijd voel ik mij geestelijk weer helemaal in orde. Ik durf zelfs het woord "opgewekt" gebruiken. Maar op fysiek vlak ben ik een wrak. Ik lijd de laatste dagen aan enorme steken in mijn buik. Het beangstigt mij. Ik ben echt bang. En alsof dat nog niet genoeg zou zijn, heb ik ook barstende hoofdpijn. Daarnet voelde ik ook steken in mijn borst. Ik maak me zorgen want ik ken mijn lichaam al 23 jaar! Ik weet wat pijn is. Ik weet wanneer er iets niets pluis is. En ik voel dat het deze keer het geval is. Wat me zorgen baart is dat ik niet weet waarom ik deze pijn heb. Stress is het zeker niet. Op het werk gaat het me allemaal voor de wind. Sinds 1 januari heb ik zelfs een iets "belangrijke" functie kunnen bemachtigen. Er is zelfs niemand meer op het werk die mij een slecht gevoel bezorgt. Ik voel me vrij op het werk. Ik ga zelfs heel graag werken! Qua liefdesgebied ben ik nog steeds single - geen stress!! - en is er niemand die achter mij loopt (ok, dat is een leugen haha!). Geen kopzorgen hierover dus. Nee. Totaal niets.

Geen stress op het werk. Geen stress in de liefde.

Wat scheelt er dan met mij? Misschien heb ik wel een onbekend computervirus dat is toegeslagen op de mens? Wat moet ik hier tegen doen? Hoe zal dit allemaal verdwijnen? Geen idee! En daarom neem ik alle nodige maatregelen en verdwijn ik 2 weken van het internet. Geen internet. Geen mail. Geen MSN. Geen blog - dat zullen we nog wel zien -

Dus tot binnen 2 weken. En mocht ik erna niet terug zijn, tja, dan ben ik dood eh ;)

1 opmerking:

Daniël zei

Alimonia,

Dan toch een korte winterslaap bij de egels, kikkers, padden, salamanders en andere soortgelijke beestjes...laat je niet dood vriezen hé...

grtjs,
Daniël