zondag 31 januari 2010

1 jaar

Het is zo ver! Ik besta officieel 1 jaar op Blogspot (en op Wordpress). Exact 365 dagen geleden heb ik hier mijn eerste post geplaatst. De blog werd in een opwelling opgestart om mijn frustratie over mijn werkloosheid (dat nota bene maar 1 maand heeft geduurd) te kunnen uitspuwen. Vanaf het moment dat ik werk had, moest ik mijn gal over andere dingen uitspuwen. Maar dat was geen moeilijke opdracht voor mij. Ondertussen heb ik al 219 posts geschreven en 2.697 unieke bezoekers over de vloer gehad.

Mijn blog is een deel van mezelf geworden. Ik zou het (voorlopig) niet kunnen missen.

Langs deze weg wil ik jullie allemaal bedanken. Van de toevallige bezoeker tot mijn vaste fans. Bedankt allemaal!

Een klein overzicht:
- 30 "quotes van de dag"; waaronder deze 3 de leukste zijn:
  1. Quote op 20/05/2009
  2. Quote op 28/06/2009
  3. Quote op 31/07/2009
- 18 "muziektips"
- 5 "filmtips"
- de meest serieuze post
- voor mij persoonlijk een zeer belangrijkste post
- de meest open post: de liefdesbrief aan mezelf
- mijn persoonlijke top 10
  1. Schat [20/02/2009]
  2. Bril [05/04/2009]
  3. Beu [01/05/2009]
  4. Dwaas [13/05/2009]
  5. Show must go on [07/06/2009]
  6. Spin [10/08/2009]
  7. Staande ovatie [23/08/2009]
  8. Boeken [03/09/2009]
  9. Sexy [23/10/2009]
  10. Blind date [28/10/2009]
- de meeste posts werden geschreven in de maand augustus met een record van 29!
- op 23/11/2009 kreeg ik de meeste (29) bezoekers op mijn blog

BEDANKT!

4 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Proficiat met je toch wel speciale verjaardag!!! Drie dikke XXX !!!

Ik heb de quotes gelezen, en inderdaad deze 3 verdienen wel een plaats in je top 3.

Je "zeer belangrijke post" van al je posten heb ik deze post ook persoonlijk, altijd een sterk staaltje van schrijfkunst, eerlijk zijn en toch nog een goed gevoel voor humor gevonden. Maar je weet perfect dat humor niet altijd voor te " lachen" is. Het is zoals hier de : verdraaide vorm van met de waarheid omgaan! In vele gevallen toch.
En nu ga ik nog eens je top 10 van al je posten lezen.
Meschien kan ik me niet inhouden en geef ik er nog reacties op...ik zal wel zien.

Doe er gerust nog een jaartje bij!
Ik blijf je blog volgen...

groetjes, Daniël ;-)

metilie zei

Proficiat met je één jaartje!

Alimonia zei

@Daniël: enorm bedankt voor de talloze reacties die je op mijn blog plaatst! Ik hoop dat je er volgend jaar ook nog bijbent om mij 2 jaar bestaan te vieren!

En u weet perfect dat ik graag overdrijf ;)

@Lien: Bedankt meid!!

Daniël zei

Alimonia,

Graag gedaan! waarom?...omdat ik er van hou op die wijze te kunnen reageren terwijl ik weet dat je hier " een schrijversspel" speelt!
Ik ben kunstenaar met verf, houtskool, inkt, borstel en beitel...en jij bent een kunstenaar/schrijverster.
Laat je gaan...kunst is het enige dat alles overleeft. Kijk maar wat men terug vind vanuit de prehistorie , het oude egypte, grieks- romeinse rijk, tot heden...wat overblijft om te aanschouwen is de kunst en de geschriften...mensen, koningen, militairen, strategen...alleen gaan ze dood en verpulveren ze tot niets! uitgezonderd WOORD EN BEELD!

grtjs,
Daniël

ps: zware kost hé ;-)