dinsdag 24 augustus 2010

Leuk

"Maar ja" stuurde hij mij uiteindelijk via sms alsof ik een compleet onnozele én overboden vraag had gesteld. Ik hoorde hem van ver al zuchten terwijl ik hem enkel had gevraagd of hij zich wel geamuseerd had met mij. Op zijn gezicht had ik de dag ervoor voldoende kunnen afleiden, maar mijn onzekerheid was de laatste weken al lang zoek. Ook de talrijke afspraakjes die we ervoor al hadden gehad, zouden een bewijs moeten zijn dat hij mij echt wel leuk vindt. Maar keer op keer begin ik eraan te twijfelen. Ik ben misschien maar een deel van een weddenschap. We zijn beiden geen 16 jaar meer, maar het kan toch? Niet?

In mijn hoofd kan alles.

Hij vindt me niet leuk. Ook al zegt hij elk uur hoe fijn hij mijn aanrakingen en kussen wel vindt. Hij komt tot rust bij mij. Zijn ogen aanschouwen mijn lichaam. We verwennen elkaar. Om beurten. En we kwamen beiden tot een hoogtepunt.

En toch vindt hij mij niet leuk. En zelfs een onnozele sms kan daar geen verandering in brengen. Of wat u gedacht?

2 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Ja, via een sms kan je hem niet horen zuchten !
Maar wist je dat je ook met je gsm kan spreken met elkaar, en dan hoor je wel iemand zuchten als je een onnozele vraag stelt.
Dus met dat zelfde toestelleke kan je dus geluid ontvangen. Of geluidjes verzenden!
Hoe ga je te werk?

Je vormt het zelfde telefoonnummer ook wel een gsmnr. genoemd !
Dan hou je de bovenkant ( daar waar je de lettertjes kan lezen) tegen of toch zo dicht mogelijk bij je oor, de onderkant ( waar het toetsenbordje is naast je kin. Niet op je mond want als je dat kan, heb je eigenlijk al een scheef gezicht !
Dan gewoon babbelen, leuk hoor, maar wel duur aan gsmkosten.

Zo zie je maar dat je gratis telefonielessen kan krijgen via je blog, wil je zelfs de cursus aan de hand doen " klantvriendelijk telefoneren" of in dit geval " een hoogtepunt bereiken met geluidjes"

Moet je echt eens proberen Alimonia, opgelet, er zijn wel diverse stijlen en trend en modes bij het " zuchten" soms trage, of snelle of met onderbrekingen...
Eén opmerking: opgelet bij het vormen van natte ademdampen bij het zuchten, kan de gsm blokkeren bij vochtinsijpeling via het toesenbord.

de groeten,
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: ik haat echt bellen :) Ik zal nog liever een dag wandelen dan te hoeven/moeten bellen ;)

En dat zuchten zal ik dan wel oefenen bij elke gelegenheid zolang ik maar niet aan de telefoon ben ;)