dinsdag 3 augustus 2010

Probleem

Ik heb een probleem. Iets dat ik maar niet opgelost krijg. Of laten we zeggen: niet opgelost wil krijgen. Om mijn probleem te vergeten doe ik zo veel mogelijk om mijn geest dit te laten vergeten. Ik speel een spel met mijn geest. Ik hou het voor de zot. Ik doe aan zelfbedrog. En tot nu lukte mij dat aardig. Op sommige momenten is het moeilijk en drijft mijn probleem naar de oppervlakte, maar tot nu toe heeft dit nooit tot problemen geleidt. Ik onderdruk mijn probleem. Ik doe alsof het er niet is. Maar vorige nacht heeft mijn probleem een uitweg naar mijn dromen gevonden. Ik werd gewoon geconfronteerd met mijn probleem. Mijn probleem dat er niet is! Ik werd wakker met een vreselijk gevoel.

Wat moet ik doen als ik zelfs al in dromenland niet meer safe ben?

Ik wil dat het stopt.

Nu.

4 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Overschakelen op nachtmerries als je in gewone dromen niet meer safe bent.
Gratis lekker zweten, spaart sauna onkosten uit!
Je houd toch van griezel en ellende in je geest? Of was dat zelfbedrog , die post over je gevoelens enkele maanden terug?

groetjes,
Daniel

Alimonia zei

@Daniël: zelfbedrog - ik ben er een boek over aan het lezen - is jezelf leugens wijsmaken, maar dat niet beseffen. Wat ik doe is nog wat anders :)

Daniël zei

Alimonia,

Straffe madam !!! ;-)

grtjs,
Daniel

Anoniem zei

haha leuk geschreven!