maandag 16 augustus 2010

Te warm

In 99% van de gevallen heb ik het warm. Te warm zelfs. Enkel in mijn bed ga ik bijna dood van de kou. Ik mis dan ook de warmte van een ander lichaam. Ik lig moederziel alleen in mijn bed. Enkel mijn "trol" ligt naast mij. Hij houdt de wacht. Om de nacht te overleven, slaap ik met een laken, een deken en altijd een donsdeken. Deze keer overdrijf ik niet. Zelfs in de zomer ligt mijn donsdeken op mijn naakte lichaam te blinken. Ja, toegegeven ik slaap graag naakt in de zomer. Sinds kort heb ik een geweldig donsdekenovertrek. En nu voel ik mij tenminste niet het enigste monster in de kamer.


Nee serieus. Overal heb ik het te warm en open ik al de ramen die ik maar zie. Op het werk, op de trein,... Mensen kennen mij al, maar ik geef niet op. In de trein hanteer ik het principe "wie eerst zit, doet wat hij wil". En aangezien ik opstap in het beginstation, doe ik wat ik wil en dat is het raam wagenwijd openen. Het is waar, met dat raam open kun je niet meer converseren, maar dat is niet nodig. 's avonds is toch iedereen moe. En mocht dat niet het geval zijn is dat alleen maar het bewijs dat ze niet hard genoeg werken. Op het werk is er een andere regel van toepassing: "wie naast het raam zit, doet wat hij wil". En aangezien mijn bureau naast het raam staat...

Goed. U heeft me begrepen.

Mocht u de volgende keer te koud hebben, mag u altijd mijn donsdeken lenen. Maar alleen overdag !

3 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Toch normaal dat je alleen moet slapen!
Je komt op je kamer aan, laat je donsdekenovertrek zien aan je nieuwe knappe vriend, en dan zeg jij : och...fotooke van je toekomstige schoonmoeder hé ventje...! Verwonderd dat ze gaan lopen...ik nie! alhoewel je zo weet dat het maar flauwe mannekes zijn! Je bent wel eerlijk bij de schoonmoeder-voorstel-test. ;-)

grtjs, Daniël

Alimonia zei

@Daniël: lol. En als de mannen in mijn bed kruipen verschieten ze want langs de andere kant van het donsdekenovertrek staat er een ander monster :) (echt waar!)

Daniël zei

Alimonia,

Die gasten van tegenwoordig...wij in onze tijd, bij een schoonheid te bed !!! wij sprongen in bed ( ipv te kruipen)! echt waar, mocht nog ne fotooke zijn van schoonmoeder haar achterwerk op den overtrek...wij verschieten...och neen, meestal verschoten de toekomstige schoonmoeders van mij!
grtjs,
Daniel