zaterdag 30 oktober 2010

Muziektip 29

Ik ben nooit echt een grote fan van Hooverphonic geweest hoewel ik “vinegar & salt” best wel kan pruimen. De zelfingenomenheid van Ex-zangeres Geike was iets wat me keer op keer afstootte. Niet enkel in interviews maar ook op optredens.

Maar Geike is nu verleden tijd. Nu hebben ze een nieuwe zangeres, een nieuw nummer én een bijhorende leuke clip.

Luister naar het nummer en bekijk de kandidates goed want ik heb het gezicht van kandidate 1, de sexy blik van kandidate 2, de mond van kandidate 4, de serieuziteit van kandidate 5, (een deel van) het haar van kandidate 7, de onschuldigheid én de ogen van kandidate 12 en de onzekerheid van kandidate 13.


2 opmerkingen:

Daniël zei

Alimonia,

Schoon volk, een paar zingen een nootje vals, maar dat geeft niet. Kunnen nog oefenen.
Nr 4 geef ik de voorkeur! Vind het een wreed weis snoetje ;-)

grtjs,
Daniel

Alimonia zei

Daniël: de meeste vonden 4 de 'knapste' ;-)