donderdag 23 juli 2009

622 nieuwe berichten

Ik heb in het totaal (omdat ik met meerder e-mailadressen werk) 622 wachtende e-mails staan. Het geeft me een vreemd gevoel. Geen stress gevoel, maar een gevoel van: "het zal wel". De moed ontbreekt me (voorlopig) om de mails te openen, laat staan er een blik op te werken. Ik heb de laatste tijd geen zin meer. Niet in eten (gevolg: -2 à 3 kg), niet in uitgaan (gevolg: een ontzettend gevoel van eenzaamheid), niet in foto's te nemen,... Het kan me allemaal gestolen worden. Al mijn energie gaat naar mijn "nieuw werk". Het lijkt er wel op dat ik een workalcoholic aan het worden ben. Ik ben mijn problemen aan het negeren. De ideale oplossing voor even. Voorlopig negeer ik dan ook mijn mails. Tot ik er 1000 heb.

Een mens moet doelen in het leven hebben.

Geen opmerkingen: