zondag 5 juli 2009

It's a good day to die

6 juli. Een dag zoals een andere. Nochtans ben ik vandaag jarig! Happy birthday Alimonia!! 23 kussen vanwege mezelf. Het is MIJN dag. Mijn verjaardag en ik DOE wat ik wil. Ik draag wat ik wil. Ik zeg wat ik wil. Ik ben voor één dag MEZELF, 100%. Zoals Mister Bean kocht ik een deel van mijn cadeaus zelf. Zo ben ik tenminste zeker dat wat ik ga krijgen, leuk ga vinden! Ik hoef niet achterbaks overdreven vrolijk te doen. Ik zal zéér tevreden zijn want ik weet al wat ik ga krijgen! Whoot!

2 opmerkingen:

cennsor zei

lang zal je leven, lang zal je leven (ezv). dus! gefeliciteerd en, gelukkig ben ik heel ver van jou -- dan ik hoef me niet te veel schamen dat DEZE entry me ervan herinnerde XD sorry sorry sorry lol.

fijne alimonia-dag nog :)

Soeverein zei

Gefeliciteerd hé.