vrijdag 28 augustus 2009

Hen

Soms zou ik totaal iemand anders willen zijn. Niet voor één dag, maar voor een ganse maand zodat ik alle ups en downs zou kunnen meemaken. Soms zou ik mezelf niet willen zijn. Soms wil ik zijn zoals hen. Super mager, in het bezit van lange blonde lokken, zeer knap, niet nadenken over het leven, super sociaal maar zéér gelukkig zijn. Soms zou ik zoals hen willen zijn. Hun leven ziet er zo perfect uit. Ze lijken alles te hebben wat ze moeten hebben. Schoonheid, liefde, geld én geluk. Soms zou ik zoals hen willen zijn.

Alleen maar om te begrijpen hoe ze naar asociale wezens zoals ik kijken. Mensen die zich in de hoek van een ruimte bevinden, zich verstoppen voor het zonlicht en graag onzichtbaar willen zijn.

Soms zou ik zoals hen willen zijn. Om daarna te beseffen dat ik zoals de vrouw in de hoek van de kamer zou willen zijn. Onzichtbaar, maar aanwezig (toch voor even)

1 opmerking:

Daniël zei

Beste Alimonia,

Ik niet...ik wil mezelf zijn!
Geen Hen...ben een haan!!!

Het voordeel van een manneke....