zondag 9 augustus 2009

Knuffel

Ik verlang naar een knuffel. Naar 2 armen rondom mij. Iemand die mij vastpakt. Ik verlang zo naar een beetje tederheid. Maar elke mogelijkheid van intimiteit ga ik uit de weg. Ooit maakte ik mezelf wijs dat ik niet van knuffels hield. Uiteindelijk begon ik mijn eigen gezever te geloven, met alle gevolgen van dien. Ik ben allergisch geworden aan lichamelijk contact. Mijn haren gaan al recht staan als een man zijn been "per ongeluk" tegen het mijne botst in de trein. Ik word er ongemakkelijk door. Ik wil niet dat ze mij aanraken. Ze moeten van me afblijven.

Maar ik verlang zo naar een knuffel.

"For God's sake,
I need to be real
I need touch
I need.... people?"

4 opmerkingen:

cennsor zei

*....*

jij weet wel waar de puntjes voor staan.

Alimonia zei

dank je :)

Daniël zei

Alimonia,

Per ongeluk gebeuren de meeste spontane zaken ter wereld!

Daniel

Alimonia zei

Misschien hou ik wel niet van spontane dingen en heb ik graag alles in mijn hand ;)