donderdag 6 augustus 2009

- 5 kg

De balans geeft - 5 kg aan (BMI = 20). Op een paar weken tijd ben ik 5 kg afgevallen. 's middags niet eten is de oplossing. Het gaat vrij gemakkelijk. Om 11.00 heb ik nog honger. Een kwartier later krijg ik een ontzettend gevoel van stress over mij heen. Bang dat ik hem tegenkom. Wat zal ik dan zeggen? Hoe zal ik eruitzien? Met wie zou hij zijn?

Om half twaalf ga ik met een vreemd gevoel naar buiten. Ik heb geen honger. Mijn maag is gesloten. Alsof er 10 messen tegelijk insteken. Ik kan niet eten. Het gewichtverlies door dit simpel dieet is leuk meegenomen. De ganse namiddag voel ik me slap en energieloos. Ik beloof mezelf dat ik de volgende dag zal eten. Desnoods forceer ik mezelf. 's avonds voel ik me dan dom en idioot. Ik eet niet meer en dat is door mijn obsessie voor hem. Om die reden ontwijk ik hem, maar daardoor voel ik me nog slechter. Ik ga expres 's middags naar buiten en zet me op een bank waar hij me niet kan vinden. Ik ga op een tijdstip naar buiten dat hij zeker niet buiten te vinden is. Door mijn onnozel gedrag voel ik me slecht en heb ik geen honger. Ik wil me wel forceren, maar ik krijg geen hap door mijn keel. Kortom: ik eet niet en voel me slap. En zo gaat het dagen aan een stuk door. Een vicieuze cirkel die gebaseerd is op psychologie.

Laat deze waanzin stoppen. Ik kan niet meer.
Eten.

Geen opmerkingen: