zaterdag 22 augustus 2009

Verslaving

Iedereen is ooit verslaafd geweest aan iets of zal het ooit worden in zijn leven. De ene is verslaafd aan uitgaan, de andere aan seks, chocolade, drugs of drinken. Ik was verslaafd aan gamen. Ik ben een vrouw, dus het 'geweldniveau' lag iets lager dan de gemiddelde game-fanaat. Maar games à la Unreal Tournament behoorden tot mijn favorieten. Daarnaast was ik verkocht aan GTA, The Sims, Roller Coaster Tycoon, Max Payne, Age of Empires én Caesar III. Op één of ander moment vervloog de microbe om te gamen. Het "chatten" kwam toen op. Ik heb nog steeds spijt dat ik die stap niet heb overgeslagen, want wat een game fun kan je hebben met je computer! Naast het chatten kwam het photoshoppen. Nog leuker want zo kon je uw eigen "upgroaden" naar een ander niveau zonder cheats te hoeven gebruiken.

Ik heb de laatste maanden nog geprobeerd om World of Warcraft te spelen. Best wel leuk, maar betalen? No way. Ik heb ondertussen al een ander spel gevonden dat quasi hetzelfde is als WOW, maar gratis is, maar toen crashte mijn pc. Mijn eigen schuld.

"Ik weet nu eindelijk wat het verschil is tussen formatteren en defragmenteren"

Een klein verschil in de lettertjes, maar een groot gevolg voor je pc. Damn it. Vrouwen en pc's, dat gaat toch niet samen!!

Maar het begon weer te kriebelen. En dus zocht ik Caesar III van onder het stof. Wat een gaaf spel toch. En ik zocht ook iets om mijn vorige verslaving te negeren.

Geen opmerkingen: